Rakennamme pitkäaikaisia asiakassuhteita rehellisyydellä ja luotettavuudella. Pidämme minkä lupaamme, aina.
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme tehokkuuden ja laadun varmistamiseksi. Me emme vain tee, me teemme paremmin.
Henkilökunta koostuu ammattilaisista, jotka ratkaisevat haasteet varmasti ja nopeasti. Osaamisemme takaa asiakkaalle parhaan mahdollisen lopputuloksen, johon molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.
Palvelemme kaikkia asiakkaita, niin yksityisiä, taloyhtiöitä kuin yrityksiä. Jokainen asiakas saa meiltä yhtä henkilökohtaisen ja joustavan palvelun.
Meille saa soittaa kuka tahansa, olipa kyseessä kiireellinen hätä tai pienempi murhe, tulemme apuun aina.
Vuoden 2026 alusta vastuu siirtyy asukkailta taloyhtiölle. Tämä tarkoittaa, että yhtiön pitää huolehtia varoittimien hankinnasta, asennuksesta ja kunnossapidosta. Asukkaan tehtäväksi jää vain testaus ja mahdollisten vikojen ilmoittaminen.
Huollon hinta riippuu paljon siitä, että milloin se on viimeksi huollettu, mitä kylmäainetta se käyttää ja kuinka vanha se on. Huollot on yleensä alkaen: 200€.
Kiinteistönhuolto kattaa kaikki työt ja palvelut, joilla kiinteistö pidetään siistinä, turvallisena ja toimivana. Se sisältää esimerkiksi:
- Ylläpitohuolto: teknisten järjestelmien tarkastukset, pienet korjaukset ja huollot
- Siisteys ja ulkoalueet: lumen auraus, hiekoitus, nurmikon leikkuu ja yleinen kunnossapito
- Kiinteistön tarkastukset: vikojen ja riskien havaitseminen sekä ennakoivat toimet
- Asiakaspalvelu: huoltopyyntöihin reagointi ja päivystys 24/7
Lain vähimmäisvaatimus on yksi varoitin jokaista 60 m² kohden jokaisessa kerroksessa. Käytännössä asunnot vaativat yleensä useamman varoittimen, jotta hälytys kuuluu kaikkialle.